Karma sucha

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Josera Emotion Kids dla zdrowego rozwoju

Optymalne żywienie jest bardzo ważne dla prawidłowego rozwoju młodego psa. Zawartość energii w karmie nie może być zbyt wysoka, aby ograniczyć ryzyko zbyt szybkiego wzrostu i przeciążenia kształtującego się układu kostnego. Dzięki Josera Emotion Kids tempo wzrostu masy ciała, rozwoju mięśni i organów wewnętrznych jest dostosowane do tempa rozwoju kości. Dodatek mączki z małży stanowiący żródło chondroityny i glukozaminy gwarantuje prawidłowy rozwój chrząstek i stawów. Josera Emotion Kids zapewnia harmonijny, zdrowy rozwój młodego psa.

Josera Emotion Kids jest optymalnym rozwiązaniem dla każdego dorastającego psa niezależnie od wielkości i rasy.

Skład: mączka z mięsa drobiowego, mączka z mięsa, ryż, kukurydza, włókno buraczane, tłuszcz drobiowy, drożdże, substancje mineralne, mączka z cykorii, mączka z małży.

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Josera Kids 15 kg + miska gratis - karma dla szczeniąt